jeanettewesterlund.blogg.se

Här kommer ni att få ta del av mitt fotointresse!

Detaljer i hemmet på Hagagatan

Kategori: Foto INREDNING

Idag var jag ledig från jobbet och då passade jag på att ta vara på det fina ljuset som var i lägenheten mitt på dagen. Eftersom snön har lagt sig här i Norrköping så hjälper den verkligen till att ljusa upp lägenheten. Det gör i sin tur att bilderna blir så där ljusa och krispiga precis som jag vill ha de =) Jag gick loss med min lilla kamera och reflexskärm och fotade både lite nya inredningsdetaljer och gamla favoriter som jag fyndat sen tidigare.
 
*Sax+ trådrulle från Granit (glaskupa loppisfynd)
*Vit hylla, min sambo som köpt så vet ej :) men gillar den skarpt
*Dalahäst loppisfynd som är ommålad
*Korg från Ellos + pläd från Netto, kuddfodral Lagerhouse
*Brandsläckare från Rusta (199 kr, billigt ;) )
*Galgar från Netto + klädställning från Clas Ohlson (ljusslingan är där ifrån också)
*Mattan, Rusta
*Drömfångare, gjord av mig =) Sålde faktiskt två stycken häromdagen :)så om du vill beställa så säg bara till :)


 

 

 

 

 

 

 

 

Kommentarer

  • Mamma muh säger:

    Så fint!! det är det här du skulle ägna dig åt, Homestyling o Fotografering!

    2015-03-02 | 17:49:37

Kommentera inlägget här: