jeanettewesterlund.blogg.se

Här kommer ni att få ta del av mitt fotointresse!

Rosa höst

Kategori: Allmänt

 
 
I stället för att stå bakom kameran fick jag kliva framför kameran den här gången :) Jag har länge cyklat förbi ett typ av snår och tänkt varje gång, där skulle jag vilja ta portättbilder. Så i fredags var det sol och det perfekta ljuset ute, så dorg med mig min kamera + david och åkte in i snåret :) Blev nöjd över bilderna och gillar verkligen bakgrungen som blir av de växter som växer där. Bilden har jag sedan redigerat i en rosa ton som jag tyckte passa in i bilderna.

 
 
 

Kommentarer

  • Carol Gabriel säger:

    Jag älskar ljuset och färgerna :) Härlig bild!

    Svar: Vad kul att du gillar bilden =) Var perfekt ljus när vi var ute och fotade :)
    Jeanette Westerlund

    2014-11-14 | 04:47:51
    Bloggadress: http://carolgabriel.blogg.se

Kommentera inlägget här: